مشاوره و خرید ماشین آلات برش و فرمدهی ورق

با مطالعه ی این مطلب، یک رول فرم مناسب بخرید !

قابل توجه تولیدکنندگان پروفیل های فلزی که قصد خرید خط رول فرم دارند:

شرکت فازینو به عنوان سازنده ی ماشین آلات برش و فرمینگ فولاد به طور کامل با مشکلات مخلتف تولیدکنندگان پروفیل آشنایی دارد.

بنابراین اگر شما تولید کننده ای هستید که سالهاست دغدغه ی تولید پروفیل با کیفیت ، بدون هدر رفت منابع و زمان ، را دارید و هنوز موفق به پیدا کردن این مدل خط رول فرمینگ نشده اید با مطالعه این مقاله میتوانید به یک نتیجه ی مطلوب برسید

تولیدکنندگان پروفیل های فلزی در زمان تولید با مشکلات مخلتفی برخورد خواهند داشت که شامل موارد زیر می باشد :

  • عدم یکنواختی فرم های تولیدی
  • شمشیری بودن شاخه های تولیدی
  • عدم تولید فرم دقیق و قابل قبول برای ارائه به بازار
  • زمان بالای تعویض یا اصلاح فرم
  • عدم تولید به دلیل خرابی های مداوم خط تولید
  • پایین بودن سرعت خط

تمامی موارد بالا باعث خواهد شد که تولیدکننده ، به علت نبود توجیه اقتصادی، تولید را متوقف نماید. چرا که هر روز با حجم بالایی از ضایعات در سیستم روبرو خواهد شد و زمان تولید یک محصول بالا می رود که خود باعث افزایش هزینه های تولید خواهد شد.

اما چگونه است که حتی با وجود این مشکلات همچنان تولیدکنندگانی در حال فعالیت هستند که بدون دغدغه ، تولید خود را به خوبی انجام می دهند و به ندرت با این مشکلات رو به رو میشوند ؟

خطوط رول فرم طراحی شده توسط تیم مهندسی فازینو با توجه به فرم مورد نیاز مشتری دارای تعداد قابل قبولی ایستگاه جهت فرم دهی می باشند که با توجه به رعایت تمامی اصول طراحی و ساخت، ساخته و ارائه می گردد.

این ماشین آلات دارای مشخصات ذیل می باشند:

  • رول گیر های ابتدای خطوط با توجه به تناژ مورد نیاز به صورت مکانیزم دستی ( پیچ و مهره ) یا هیدرولیکی طراحی و ساخته می شود.

این رول گیر ها دارای ترمز جهت جلوگیری از هرز چرخیدن آن می باشند.

  • معمولا برای تولید محصول برای جلوگیری از وقفه در تولید از میز جوش استفاده می شود تا به وسیله ی آن ابتدای رول جدید با انتهای رول موجود در دستگاه جوشکاری شود تا وقفه در تولید به حداقل برسد .
  • برای تولید پروفیل با ورق سیاه، در ابتدای ورود ورق به رول فرم یک دستگاه صاف کن تعبیه شده تا باد ورق را قبل از ورود به رول فرم از بین ببرد.
  • گاید یا هدایت کننده ورق یکی از مهمترین بخش های یک رول فرم به حساب می آید که عموما نادیده گرفته می شود . با توجه به اهمیت این بخش از یک گاید چهار قرقره ای برای هدایت دقیق ورق به زیر قالب ها استفاده می شود .
  • دروازه ها یا ایستگاه های رول فرم از بهترین متریال و کاملا ماشین کاری شده روی یک میز یکپارچه نصب خواهند شد .
  • در ایستگاه ها از شافت های آبکاری و سنگ خورده به جهت سهولت تعویض و اصلاح قالب استفاده شده است که به دلیل طراحی خاصی که دارند به راحتی تعویض قالب صورت خواهد گرفت .
  • برای حرکت عمود شافت بالا از سیستم پیچ و مهره مناسب استفاده شده است
  • ترکهد در انتهای میز فرمینگ می تواند در ایجاد یک محصول عالی حائز اهمیت باشد . ترکهد در این گونه خطوط در صورت ساخت قابل قبول در انتهای خط می تواند بسیاری از مشکلات از جمله پیچیدگی ، شمشیری بودن و فرم مناسب را بر طرف نماید .
  • در انتها سیستم برش هیدرولیکی می تواند تکمیل کننده یک تولید موفق باشد که با توجه به طراحی مناسب آن این امر محقق خواهد شد .

 


 

شرکت ماشین سازان فولاد زینو ( فازینو ) با شماره ی ثبت 598232 با بیش از 15 سال تجربه و حضور در حوزه ی تولید و ساخت ماشین آلات فولاد و با بهره گیری از پرسنل نخبه و همچنین به کارگیری بروز ترین نرم افزارهای نقشه کشی اقدام به طراحی و ساخت انواع خطوط رولفرمینگ مقاطع باز و بسته میکند

تمامی قراردادهای شرکت فازینو دارای یک سال ” گارانتی ” و ” ده سال خدمات پس از فروش ” می باشند که با توجه نصب و راه اندازی ماشین آلات در محل، آموزش های لازم به پرسنل برای افزایش هر چه بیشتر تسلط آنها انجام خواهد شد .

همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه و طراحی و نقشه کشی علمی ، میزان هدر رفت منابع را در هنگام تولید کاهش می دهد و در طولانی مدت با صرفه جویی در زمان تولید باعث کسب سود حداکثری می شود

شرکت فازینو در هنگام تحویل خط رول فرم با ارائه ی آموزش های لازم به تکنسین، دانش استفاده از سیستم خط را منتقل می کند و همچنین دفترچه ی راهنمای استفاده دستگاه به کارفرما تحویل داده می شود

باید توجه داشته باشید که شما فرصت این را دارید تا با یک انتخاب درست از هدر رفت منابع و زمان خود جلوگیری کنید .اگر برای این اقدام آماده هستید هم اکنون با تیم مشاوره و پشتیبانی فازینو تماس بگیرید.


برای مشاهده ی پروژه ها و تصاویر دیگر به پیج اینستاگرام مراجعه فرمایید

0 0 رأی
امتیاز مقاله
مشترک شوید
مطلع شدن از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدید ترین ها بیشترین رأی
Inline Feedbacks
نمایش همه کامنت ها
meysam
meysam
1 year ago

سلام

1
0
دیدگاهی دارید؟ لطفا نظر بدهید!x